glucometrul

e noapte cu ceaţă târziu
iar oamenii se târăsc pe asfaltul umed
îmbrăcaţi in giulgiu auriu de felinare şchioape
şchiopătează secrete de  la unul la altul
şi mimează surprinderea
încât aproape se cred

atunci, atent să nu le tulbur ritualul
mă trezesc
tacticos îmi măsor tensiunea arterială glicemia
şi-mi felicit pancreasul îndoielnic (cât o mai duce ? )
un nou record
de dragoste pe metru pătrat

mi-e ficatul varză zău
plămânii înoată în fum
cearcăne şi păr slinos
şi-s prea mici pumnii tăi
pentru atâtea lacrimi

suntem ca-ntr-un joc prost
cu grafică şi mai  proastă
gameplay-ul penibil şi simplist
eroi supărator de proşti
cu game over-uri târzii şi finale sacadate

e ca între mine şi tine când ne jucăm de-a dumnezeu
sau de-a v-aţi ascunselea
nu am găsit niciodată diferenţa
când aruncăm din balcon cu nepăsări mototolite
şi confunzi ţinta cu mine
zâmbeşti murdar
şi dulce

târziu când toţi mimează surprinderea
îmi place să ştiu că inima mai poate căra

prea multă dragoste pe metru pătrat  

2 comentarii:

noi facem majorete din propriile noastre inimi.
 
Ai primit o leapsa de la mine pe blog!:*
 

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.