ochii tăi / un bilet "dus" , te rog

prima maşină a timpului ochii tăi sunt
chiar daca intre ei si mine e un ocean limpede ca de lacrimi
şi jur că aş fi un mic moise la nevoie
dacă nu mi-aş fi pierdut toiagul
pe front

uneori aş vrea să respir spânzurat de nervul tău optic
să-mi număr secundele

îmi place sa privesc totul de aici
de după cristalinul tău
de unde culorile fug iar oamenii îmbătrânesc
să văd pe rând bing bang-ul păcatul naşterea
jurământul şi minciuna celui bărbos şi gras

vreau să-mi văd turnul din babel să-ţi înţeleg limba-ţi pierdută
vrea să-ţi vad auschwitz-ul roz colorat de tine
să-ţi înţeleg firea-ţi de neînţeles
vrea să-ţi văd bastilia să-i compătimesc pe cei din rândul meu

vreu să facem plajă pe turnurile gemene să râdem
să sarim pe un tyrannousaurus rex să luăm pop corn
şi sa asistăm la apocalipsa celor dintre noi

să minţim la judecata de apoi ne stă in fire nu ?
să fugim in rai şi să murim acolo de odată
conservaţi in lacrimi de fericire
ingropaţi sub retina ta
mangâiaţi de timp
vreau

1 comentarii:

deep...
 

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.