ploaie de vară

cădem în gol iubito
ne zdrobim feţele de caldarâmul încins
evaporaţi
din dumnezeu ştie ce izvor de iubire
din dumnezeu ştie
ce

steril loc e inima ta
 neprimitor
sec crăpat de-atâta insistenţă
soarele nu mă mai ascultă
şi ploaia e singura
care mai poate înmuia timpul
şi-mi poate scălda răbdările
spânzurate

cădem în gol iubito
prea fluizi pentru viaţa asta
să mai stagnăm asupra vreunei amintiri
ne scurgem prin mâinile celui ce ştie
ce

inima ta- sec  loc
cădem în gol iubito
sunt propria-mi
ploaie de vară


.

8 comentarii:

wai ce frumoasa poezie,e geniala:)..imi place foarte mult.Multe felicitari pentru acesta!Nice work!:)
 
Nu as putea numi poeziile tale amatoare nici in ruptul capului . Cred ca iti subestimezi talentul .. felicitarile mele!
 
nici nu ştii cât de mult mă încurajează comentariul tău .
mulţumesc de vizită :)
 
@ Reni, multumesc ! :)
 
sunt geniale creaţiile tale!mă înclin :).
 
Este o poezie minunata, unica. E o placere sa te citesc din cauza talentului si stilului tau. :)
 
multumesc , ma bucura trecerea ta, te mai astept:)
 
multumesc mult demi:)
 

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.