ziua mea

astăzi e ziua mea
cu totii zâmbesc din buric
burţi burduşite buze dulci degete lipicioase
si limbi incalcite
şuierând la mulţi ani
mie

ştii ca e ziua mea iubito
cadoul tău a fost delicios

am fumat
pipa păcii
am sorbit împreună acelaşi pahar al tăcerii
mai zgomotoşi ca niciodată iar tu
tu îmi cântai la mulţi ani
cu vocea termurândă şi acorduri nesigure
la mulţi ani bogdan
mulţi ani
fara mine

Vasile, mi-ai scuipat în pahar !
în paharul din care se scurg clapele
acordurile bâzâind a dragoste
îl pun la ureche şi-adorm

mă trezesc la miezul nopţii să mai degust o poză cu tine
chiar dacă ficatul îmi plesneşte
ochii mi-s inceţoşaţi
nimeni nu mă poate opri s-o fac
în fond, e tot ziua mea
ziua în care ai uitat să ma întrebi ce fac...

la mulţi ani bogdan,
mulţi ani fără mine !

1 comentarii:

Acest comentariu a fost eliminat de autor.
 

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.